Miért kerül ennyibe a csomag?
Csomagjainkba igyekszünk mindig különleges söröket választani, mint pl. egy Dagon vagy Dimidium a First Craft Beer-től, e mellett találsz majd logózott kóstoló poharat, pólót, magazin-t, snack-et és igyekszünk egyéb extrákat is küldeni a klubtagoknak. E mellett szeretnénk klub eseményeket, sörfőzéseket, sörvacsorákat, sörbemutatókat is rendezni. A söröket szakértőkkel kóstoltatjuk elő hogy a legjobbakból is a legjobbat kaphasd. Az a cél hogy ha tag vagy akkor kedvezményeket is kaphass a választott partnereknél, webshopokban stb. A csomagokat házhoz is visszük, így ez tényleg a végső ár – nincs egyéb extra díj.
A tagság árával a fentieket igyekszünk fedezni.
Mit tartalmaz pontosan a csomag?
Minden csomag tartalmaz 6 különböző sörválogatást 6 különböző hazai kisüzemi sörfőzdétől. A csomagban ezek mellett találsz Husom Snack-et sörkorcsolyának, egy kiadványt amiben a csomagban található sörökről olvashatsz illetve különböző meglepetéseket, ajándékokat.
Hogy működik a klub?
Szolgáltatásunk feliratkozás alapú. Vásárlás/feliratkozás után a következő havi csomagokra lehet feliratkozni. Ahhoz hogy már a következő hónapban megkapd a csomagodat szükséges folyó hó végéig feliratkozz. Amennyiben ezen dátumon túl iratkozol fel, akkor várnod kell a következő szállításig.
Ez azért van mert mi nem rendelkezünk raktárkészlettel hogy mindig frissen szállíthassuk Neked a söröket így partnereink is mindig a megrendelések számától függően küldik nekünk a friss sört.
Mikor és hogyan tudom lemondani a feliratkozásom?
Feliratkozásodat bármikor lemondhatod de figyelned kell arra hogy ezt mindig a folyó hó vége előtt megtedd. Ha ezt elhalasztod akkor csak a következő hónapban fogjuk törölni a leíratkozásodat. Ez azért van, mert partnereink mindig frissen küldik fel nekünk a sört, mi nem rendelkezünk raktárkészlettel. Így ha lekésed a lemondást akkor valószínűleg a söröd már úton van hozzánk, ezért biztosan megérted hogy ez miért van így.
Mi történik ha sérülten kapom meg a csomagot?
Igyekszünk a legjobb futárszolgálatokkal dolgozni, de természetesen előfordulhatnak hibák. Átvételkor feltétlenül ellenőrizd a csomagod állapotát és ha bármi sérülést látsz rajta, jelezd a futárnak, mert utólag sajnos már nem tudjuk elfogadni az ebből eredő reklamációkat.
Ezért mindig átvételkor ellenőrizd hogy minden rendben van e. Ha úgy látod hogy a csomag sérült, küld vissza a futárral és mi újraküljdük Neked.
Mikor kapom meg a csomagot feliratkozás után?
Amennyiben folyó hó végéig feliratkozol úgy a következő hónaptól már küljdük is Neked a jobbnál jobb söröket. Ha ezt a dátumot elmulasztod akkor várnod kell a következő szállításig. Ez azért van, mert mi nem raktározunk semmit, a sörök mindig frissen jönnek hozzánk, ezért adott hónapig szólunk mi is a partnereinknek hogy pontosan miből mennyi kell.
Át tudom venni személyesen is a csomagot?
Igen. Átvételi pontjainkról később tájékozódhatsz.
Cégként is fel tudok iratkozni?
Nem. Csak Magyarország-i szállítási és számlázási címmel rendelkező magánszemélyeknek értékesítünk.